مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ

طراحی سایت شروعی توانا با مجموعه مدام همدم ابزار وردپرس

ما و مشتریان با هم سهم دار هستیم. شراکت در برد در گسترش اینترنت پارسی و تجارت الکترونیک ، ابزار وردپرس با ارائه شایسته ترین سرویس ها بعد از بازه ها کارایی بی وقفه با پشتیبانی سریع در سرویس شما دوستان خوب خواهد بود.

این اعتماد شما بوده که به مسیر ما سرعت بخشیده میباشد. ما در این شیوه با شما همدم خوا‌هیم بود و عملکرد میکنیم با شایسته ترین تولیدات و شایسته ترین پند شمارا نیز به موفقیتی که در ذهن شماست برسانیم.

با خرید از سایت ابزار وردپرس پیروزی های بزرگی میتوانید بدست آورید. پیروزی در پباده سازی یک سایت دارای اعتبار با ابزارهای دارای اعتبار یک قابلیت و امکان ویژه میباشد که بوسیله تیم ما در کشور‌ایران آماده شده‌است.

خرید قالب اورجینال وردپرس
پلاگین امنیتی وردپرس
امنیت بیش تر با محصول ها اورجینال
هیچ چیز جای کیفیت را نمی گیرد. ابزار وردپرس با ارائه تولید ها به طور کاملً اورجینال در کشور‌ایران این قابلیت را برای شما آماده نموده است که بتوانید برد بسیار متعددی کسب کنید. محصول ها اورجینال بصورت ذاتی دارنده امنیت و سرعت بیشتری می‌باشند.

تیم ابزار وردپرس با اخذ جواز از وزارت راهنمایی اسلامی و ستاد ساماندهی کسب و فعالیت های مجازی این افتخار را دارااست که بعنوان یکی کسب و فعالیت های دارای اعتبار در کشور‌ایران تولید ها حاذق وردپرسی را ساخت و ارائه کند.

مجموعه ابزار وردپرس دارنده نشانه اعتماد دوستاره ، جواز از وزارت موعظه اسلامی ، جواز از صنف کسب و عمل های مجازی و … است که در بخش تحت وب سایت مستندات آن قابل مشاهده میباشد.

مزه خوب یک پشتیبانی خیلی سریع!
مجموعه ابزار وردپرس برد خویش را در پشتیبانی بسیار سریع محصولاتش دانسته. ما بصورت بی نقص در بخش پشتیبانی مهیا ایم تا خطاها را برای شما حل کنیم و درصورتی که کمبودی در کالا باشد با اخذ فیدبک های مطلوب از شما آنها‌را مرتفع سازیم.

پشتیبانی ابزار وردپرس در زمان هفته از ساعت 8 صبح تا 8 شب در سرویس شما دوستان میباشد. ولی این آیتم بجز پنج‌شنبه ها و آدینه ها میباشد که کمپانی تعطیل میباشد البته گشوده هم به تلاش مجموعه ما در‌این روزها نیز پشتیبانی ارائه شده میباشد و ما هیچ زمان شمارا فقط نخواهیم گذاشت.

پشتیبانی ابزار وردپرس
فونت اورجینال محصول ها ابزار وردپرس
اعتباری که برای آینده شما اهمیت دارااست …
ابزار وردپرس در همگی قالب های خویش سه فونت اورجینال را ارائه نموده است که با خرید لایسنس ویژه آن رویه را برای پیروزی شما هموارتر ساخته میباشد. با استعمال از فونت های اورجینال در آینده از اشتباهات حقوقی و نسخه برداری رایت در امان خواهید بود و نهادهای خیلی پهناور به همین استدلال به ابزار وردپرس اعتماد کرده اند.

برای خرید لایسنس بی نقص این فونت ها بیش تر از 3 میلیون تومان تا این لحظه هزینه شده‌است و شما در تولیدها ابزار وردپرس هزینه بسیار پاره ای را برای فونت اورجینال و آسودگی مدام پرداخت خواهید کرد.

لینک و پیوند اصالت فونت ایرانسانس

لینک و پیوند اصالت فونت ایرانسانس دست خط

پیوند اصالت فونت جمهوری اسلامی ایران یکان نو

دارای اعتبار ترین
با صرفه ترین
امن ترین
سریع ترین
هاست و دامنه وردپرس

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 141 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1399 ساعت: 15:07

طراحی سایت دیدنی میباشد بخش اعظمی از یوزرها هنگامی وارد کانال اجتماعی پینترست میگردند، امید دارا هستند که بتوانند تصاویر و محتواهای دلخواه و آیتم عشق و علاقه خودشان را از این کانال اجتماعی دانلود نمایند البته تصور می نمایند که Pinterest چنین امکانی را برای آن ها آماده نکرده میباشد. در نوشته‌علمی تصمیم داریم شیوه دانلود از پینترست را به شما فراگیری دهیم تا بتوانید خیلی ریلکس و آسان محتوای آیتم عشق خودتان را از این کانال اجتماعی پرطرفدار و عالی دانلود فرمایید.

طریق دانلود از پینترست برای سیستم ادله اندروید
موبایل‌های اندروید فعلا یک کدام از اصلی‌ترین منابع استعمال از این کانال اجتماعی می‌باشند. به همین خیال و خاطر تصمیم گرفتیم که در قدم ابتدا، روش دانلود از پینترست را برای این موبایل‌ها فراگیری دهیم.

مرحله اولیه: نرم افزار Pinterest در موبایل خویش را فعال سازی نمائید. آنگاه تصویری که قصد دارید برای خودتان دانلود نمایید را گشوده نمایید.

فضای کلی پینترست | دانلود از پینترست
مرحله دوم: در بالای کناره سمت چپ تصویری که گشوده کرده‌اید، یک نماد سه نقطه مشاهده می کنید. روی این نماد بزنید.

دانلود از پینترست در تلفن همراه‌های اندورید
مرحله سوم: زمانی روی نماد سه نقطه زدید، یک منو برای شما گشوده می شود. مطابق صورت ذیل آیتم « Download image » را تعیین فرمایید.


مرحله چهارم: اعتنا داشته باشید که درصورتی که این اولی باری باشد که از پینترست دانلود میکنید. مطابق با صورت تحت تلفن همراه از شما اذن می گیرد که آیا قادر است قابلیت دسترسی به رسانه را برای پینترست آماده نماید؟ در شرایطی که که شما این اذن را با زدن روی عبارت «Allow» یا این که «اذن دادن» به‌این شیکه اجتماعی بدهید، تصویر روی تلفن همراه شما ذخیره خواهد شد.


در قدم انتها در صورتی‌که که تصویر روی تلفن همراه شما ذخیره شود، مثل صورت تحت یک پیام به شما اکران داده خواهد شد.


برای این‌که از دانلود این تصویر روی تلفن همراه خودتان اطمینان نتیجه ها فرمایید، کافی میباشد آلبوم یا این که بخش رسانه موبایل خودتان را گشوده فرمائید تا مشاهده کنید که تصویر دانلود شده‌است و در موبایل شما موجود است. دقت داشته باشید که تصاویری که از پینترست دانلود نمایید در فولدر‌ای به اسم «Pins» ذخیره می شوند. همینطور تصاویری که بعداً از این کانال اجتماعی دانلود فرمایید گشوده هم در همین فایل ذخیره خواهد شد.

روش دانلود از پینترست برای تلفن همراه‌های آیفون و سیستم ادله آی.اُ.اس
آمارها نشان داده میباشد که تلفن همراه‌های آیفون هم از این کانال اجتماعی به کار گیری متعددی می کنند. از این رو تصمیم گرفتیم که درین بخش از نوشته‌ی علمی روش دانلود از پینترست را برای این گونه از یوزرها فراگیری دهیم:

مرحله اولیه: نرم افزار Pinterest را در تلفن همراه آیفون خودتان گشوده فرمایید و تصویری که می خواهید دانلود نمائید را گشوده فرمایید.

مرحله دوم: در نوار بالایی این برنامه، یک نشانه سه‌نقطه مانند موبایل‌های اندروید موجود هست. روی آن بزنید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 159 تاريخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت: 12:01

 طراحی سایت   تحلیل کردن سئوی تارنما خویش و مهم خیس از آن، آنالیز کردن سئوی سایت های حریف امری بسیار حیاتی میباشد. در صورتیکه سایتی که قصد باز بینی سئوی آن را دارید سایت خویش شماست، میتوانید از ابزار seo به حساب آوردن وبمستر گوگل استعمال نمائید. در حالتی‌که سایتی که می‌خواهید باز نگری نمائید برای رقیبتان میباشد قدرتمند خواهید بود با ابزار های سئوچک که در‌پی معرفی خوا‌هیم کرد این عمل را انجام دهید.

ابزار های seo بازبینی
Ahrefs

یکی ابزار های اثرگذار در قضیه باز نگری seo ابزار ahrefs میباشد که با استعمال از وب سایت ahrefs.com در دسترس میباشد. اما این وب سایت از سال 2016 برای ایرانیان غربال شده‌است البته احتمالا بتوانید با از به کار گیری از ابزار های بدور زدن غربال از تجهیزات این وبسایت استعمال فرمایید. Ahrefs به شما داده ها دقیقی درباره با وبسایت های رقبا می‌دهد. شاید بیشتر تمرکز این ابزار روی لینک دهی رقبای شما باشد. در شرایطی‌که شما لینک گیری و تعداد لینک ها را بدانید می‌توانید حاصل مفیدی کسب کنید.

Moz

یکی از دیگر از ابزار های رایگان که شاید به همین استدلال هوا داران متعددی در ایران داراست ابزار moz می‌باشد که با آدرس اینترنتی moz.com قابل دسترس می‌باشد. این ابزار میتوانید در کمترین عصر شایسته ترین داده ها را در رابطه ارزش صفحه ها و محتوا به شما ارائه نماید. این ابزار جانشین گوگل پیج رنک است. ولی از گفتن این نکته نباید غافل شویم که برخی گزارش ها نشان میدهد pa da هایی که‌این وبسایت ارائه نموده است مسافت متعددی با حقیقت داراست. پس در حالتی‌که نیاز به بررسی های مطمئن دارید خودتان هم در کنار استعمال از moz یکی‌از دو فاکتور را بررسی نمائید.

Woorank

وب سایت وورنک یک کدام از از سایر از سایت هایی میباشد که می‌توانید از آن برای بررسی سایت های رقیبتان به کارگیری فرمائید. woorank.com ابزاری می‌باشد که میتواند برای باز‌نگری کلی سایت گزینه استعمال قرار بگیرد. این سایت وضعیت کلی تارنما را با یک نگاه گزینه بررسی قرار میدهد. تفاوت وورنک و ahrefs آنجایی هست که ahrefs متمرکز بر نظارت بک پیوند میباشد البته وورنک با یک نگاه کلی تمام جوانب تارنما را آیتم محاسبه قرار می‌دهد.

باز‌نگری seo داخلی (On page سئو)
برای بررسی سئو داخلی نیز ابزار های مختلفی پباده سازی گردیده اند. این ابزار ها می توانند تگ های عنوان بندی، تعداد کاراکتر های مو جود درهر تگ، فشرده شدن فولدر های CSS و… را آیتم بازنگری قرار دهند. از پاراگراف این ابزار ها می شود به Gtmetrix و YSlow اشاره نمود.

شایسته ترین نحوه نظارت کردن سئوی وبسایت
این که بخواهیم یک ابزار را تحت عنوان شاخص معرفی کنیم و بگوییم در بازنگری تمام مورد های بهینه سازی شایسته ترین میباشد، ممکن وجود ندارد اما برای بازبینی هر قسمت یک ابزار تخصصی موجود است. برای مثال در حالتی که می خواهید رده سایتتان را در گوگل باز‌نگری فرمائید ابزاری مانند پلاگین Serp trends و اپلیکیشن جت seo می توانند گزینه استعمال قرار بگیرند. در واقع هر مورد از واحد سنجش های سئو ابزار های تخصصی خویش را برای بررسی می طلبند. این که چه طور از ابزار ها به کارگیری نمائید و از آنان فایده ببرید چیزی میباشد که تعیین می نماید کدام ابزار برای شما مطلوب خیس هست.

پس تحت عنوان یک فایده گیری کلی از آنچه تا به امروز در رابطه ابزار های چک سئو وبسایت گفته شد، می توان برهان کرد برای تعیین یک اپلیکیشن برای باز نگری seo نخست می بایست بدانید بدنبال باز بینی تخصصی کدام واحد سنجش سئو در تارنما خویش میباشید. به عنوان مثال همانطور که گفته شد ابزاری مانند ahrefs بیشتر تمرکز خویش را روی لینک ها می‌گذارد و ابزاری مانند سرپ ترندز یا این که جت بهینه سازی طولانی تر برای باز بینی منزلت تارنما در گوگل گزینه به کار گیری قرار می‌گیرند.

همینطور شما می‌توانید با سئوکار جهت کسب مشورت کردن بهینه سازی در رابطه باشید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت   , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 154 تاريخ : يکشنبه 25 خرداد 1399 ساعت: 15:06

طراحي سايت 


39 نکته برای بالا بردن نرخ تبدیل وبسایت را در‌این مقاله ابلاغ می‌کنیم تا با رعایت و اعتنا به آن‌ها نرخ تبدیل کاربر در سایتتان را بالا ببرید و به سود بیشتری برسید . تهیه نمودن ترافیک و بازدید بالا بسیار خوب و مهم میباشد اما در شرای نتوانید کاربرانی که به سایتتان وارد می گردند را به مشتری تبدیل نمائید، هیچ سودی از آن به دست نخواهید آورد .

طراحی وب

فیلدهای اضافی را از میان ببرید! در هر صفحه به ویژه در فرم ها و در هنگام اخذ داده ها از قرار دادن موردها مازاد و غیر اضطراری دوری کنید . 
یوزرها اتلاف وقت را دوست ندارند! در هنگام خرید به کاربرانتان تضمین و گارانتی بدهید . این منجر ساخت شم امنیت برای کاربرانتان می گردد و برهان محرکی میشود که آن‌ها از شما خرید نمایند و به مشتری تبدیل شوند . 
دکمه ها و Call To Action ها را جالب فرمایید! در‌این دکمه ها از کلمات و کلمه ها جالب به کارگیری نمائید . 
مانند: همین درحال حاضر بخرید و … با 
ارائه ی مدرک نامه ها و داده ها تایید کننده، اعتماد مشتریان را جلب فرمایید تا برای خرید از شما شک و تردید نداشته باشند! خصوصیات و مزایای متاع را ذکر کنید . مشتریان به صورت مشخص و معلوم به‌دنبال محصولاتی که به آن نیاز دارا هستند می مراحل و اینجاست که شما با ابلاغ مزایای آن متاع باعث میشوید که استفاده کننده تمایل بیشتری برای خرید آن پیدا کند . 
عنوان کاغذ در جذب و حفظ کاربر فراوان تاثیرگذار میباشد! عناوین مناسب و جالب و تحریک کننده را موضوع استعمال قرار دهید . 
عناصر تبدیل و حائز اهمیت در اقدام یوزرها را در دسترس آنها قرار دهید تا به راحتی بتوانند اقدامی که می‌خواهند را انجام دهند . 
فیلم های تبلیغاتی می‌توانند به مشتریان و یوزرها اثبات نمایند که یک شخصیت حقیقی پشت جنس و یا فرآورده وجود دارد و اعتماد و تاثیری که به وجود میاورد زیاد اضافه از تصاویر میباشد . از فیلم ها در صفحه های فرود و در جای مطلوب استفاده نمائید . 
برای تبلیغات و سیستم ها پرداخت به ازای کلیک، صفحات فرود منحصر پباده سازی فرمائید . نحوه ی ورود و تفکر خیالی یوزرها در آن لحظه مختلف می باشد پس در شرای صفحه ها فرود متفاوت که متناسب با وضعیت و شرایط هرمورد باشد داشته باشیم سود ی بهتری خواهیم گرفت . 
اکران تعداد مشترکین و دنبال کنندگان شبکه های عمومی می‌تواند تاثیر خل وچل مثبتی بر یوزرها بگذارد و سطح اعتماد و شوق و اشتیاق آنان به وب سایت و برند شما‌را ارتقا دهد . 
در مناطق مختلف صفحه های Call To Action های مناسب قرار دهید تا کاربران در ذهن داشته باشند که به کدام سمت میخواهند تکان نمایند . 
محصولات دارای ربط را به یوزرها معرفی فرمائید! معرفی تولیدات دارای ارتباط و شبیه در ورقه ی هر مال قادر است نرخ تبدیل و همچنین حجم فروش شما‌را بالا پیروز شود . 
تعداد سفارش ها و موجودی هر متاع را به کاربر نشان دهید تا با اعتنا به اندازه خرید بوسیله سایر یوزرها، اشتیاق بیشتری نسبت به خرید آن متاع پیدا کند . 
نوشته ها و توضیحات را کیفیت خوب قرار دهید . مخصوص بودن، جذاب بودن و فارغ از ابهام بودن، ویژگی هایی میباشند که نوشته های مرتبط با محصول ها شما باید داشته باشند .

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 160 تاريخ : جمعه 23 خرداد 1399 ساعت: 22:57

طراحی سایت در‌این بخش سایت های پرطرفدار در فضای وب را باز بینی کرده و تصمیم میگیریم که برای هرکدام از آنها چه سیستم مدیریت محتوایی پیشنهاد میشود.

طراحی دکان اینترنتی
یک کدام از نمونه های مناسب برای به کار گیری از CMS‌ مخصوص طراحی وب دکان اینترنتی

ساخت وب سایت مغازه اینترنتی توانمند و سریع

ساخت سایت فروشگاه اینترنتی توانا و قشنگ می تواند درهای موفقیت درکسب وکار را برای شما گشوده و تجارتی نو را پایه گذاری نماید.طراحی سایت فروشگاه اینترنتی...
 بسیار بزرگ می باشد. معمولا سایت هایی که قصد دارند گستره وسیعی از محصول ها را به فروش برساند نیازمند بستر منحصر به فرد برای وبسایت و ارتباط با بخش های مهمی مانند انبار، تحویل و پرسنلی میباشند. در این وضعیت سفارش میشود با استفاده از کدنویسی اختصاصی ارتباط مناسب میان آنان‌را ساخت کرده و وضعیت ارتقای سریع سیستم را برای خود ایجاد کنند.
البته این شرکت ها معمولا ترجیح می‌دهند طراحی فروشگاه اینترنتی بوسیله یک تیم داخلی و بخش IT شرکت انجام شود تا در سریعترین بعدازظهر نیازهای سیستم را برطرف کنند که نمونه بسیار موفق آن دیجیکالا است. در نقطه مقابل در شرایطی‌که قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی تخصصی برای فروش تولید ها درخصوص ای مشخص و معلوم و با جامعه هدف محدود را دارید استعمال از وردپرس می تواند انتخابی بسیار مناسب باشد زیرا بعد از ظهر و هزینه راه اندازی وبسایت در مقایسه با شرایطی که خودتان گروه سازی کنید بسیار تحت تر خواهد بود.


بعداز یک یا دو سال عمل و شناخت دقیق از بازار میتوانید براساس نیازهای خود یک CMS منحصربه‌فرد طراحی و پیاده سازی فرمایید و در حین طراحی این سیستم وب سایت شما به نه در دسترس مشتریان بوده و خدمت رسانی می‌کند. سایت هایی مانند کادورنگی و اسدشاپ را میتوان نسخه های غالب از فعال سازی فروشگاه اینترنتی تخصصی بر بستر وردپرس دانست.

ساخت سایت شرکتی
برای شرکتهای و گروه های صنعتی و تولیدی بهترین انتخاب طراحی وب شرکتی با به کارگیری از وردپرس می باشد. این مجموعه ها معمولا امکانات پیچیده ای در پنل مدیریتی خود نیاز داشته و بیشتر به طراحی پوسته بیرونی دقت می‌کنند. در‌این‌صورت‌ وردپرس همه نیازهای شمارا برطرف کرده و طراحی یک قالب منحصر میتواند با هزینه ای معقول حضور شما در اینترنت را به بهترین چهره ممکن سازد.

طراحی وب برای سازمان های دولتی
سازمانهای دولتی همانند فروشگاه های اینترنتی پهناور معمولا نیازمند یک پرتال مرکزی می باشند تا علاوه بر ارایه اطلاعات بر روی وب سایت خود بتوانند منابع نیروی انسانی و ارتباطات داخلی را مدیریت کنند. به همین منظور عموما به سمت شرکت هایی می روند که در قضیه طراحی پرتال های سازمانی و سیستم های ERP تخصص دارا هستند.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 164 تاريخ : چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت: 7:24

طراحی سایت  12 نکته کلیدی برای طراحان تارنما حرفه ای ، طراحی وب سایت حرفه ای خیلی فرق می کنه میان یک طراح تارنما شدن تا اینکه صرفا بخواین مهارت های لازمه رو کسب بکنین واسه همینم خیلی مهمه که اطلاعات خودتون رو به روز کرده باشین و همیشه از مقاله ها و مطالبی که منتشر میشه با خبر باشید تا نکات لازمه رو بفهمید و به کار بگیرید.

طراحی وب

زمانی نبض تغییر و تحولات دنیای استایل دست شما باشه میتونین جزو اولی کسایی باشین که اونارو روی طرح های خودتون اعمال می کنین و خودتون رو با تغییرات و ابداع های آن وفق دهید. و همینطور در قبال منجر میشه شما پروژه ها رو به پایان برسونین. چه کاری برای خودتون باشه و چه کاری برای یک مشتری انجام بشه ، این خیلی سبب ساز میشه شما یک توان منحصربه‌فرد به فردی هم داشته باشید. اینکه یه انبار آراسته شده ای از نکاتی که میتونین بعدن بهشون در شرایط های متعدد مراجعه‌نمایید فرایند کاریه شما رو سرعت میبخشه.
حتی اگه شما کسی باشید که سبک و سیاق خودش رو داره باز هم اینکه از ابتکار های این صنعت آگاه باشید باید برای شما فایده هایی هم داشته باشه. به طور مثال باعث میشه مشاجره کردن با مشتری در رابطه با منظور هاشون رو شل و ول تر کنه و به شما بصیرت های کافی رو بده چون اکثر مشتری های یه تغییری رو یه جایی میبینن و از شما پیاده سازی اونا رو توقع دارند.
علاوه بر اون اگر هم شما واقعا میخواید که برنامه کودکان تماما اصل باشه میتونید از دونستن ابتکار ها به کار گیری کنید و استایل ها و طراحی ها رو ببینین و چیزی که کاملا برای خودتون رو است رو ساخت فرمائید.
برای همین در‌این مقاله شما کالکشن ای از نکته های به درد بخور برای طراحی سایت ها به دست میارید که قرار می‌باشد شما رو پند کنه که برنامه کودک رو در همین سال با موفقیت به ثمر برسونید. هم برای کسانی که میخوان ازونا ایده بگیرن و هم واسه اونایی که میخوان به اصلیت برسن.

12 نکته در رابطه با طراحی وب سایت که به شما کمک می کند که برنده شوید
وقتی کلام به ساختن وب سایت ها میرسه چه برای خودتون و چه برای مشتری هاتون ، برنده شدن به راحتی به دست نمیاد. برای اینکه تعداد تولیدات خودتون رو زیاد نمائید و برای اینکه اون ها رو مدرن و تازه بسازید ، این لازمه که علاوه بر بهینه سازی برای موتور های جستجو و همینطور چیزای دیگه ، می بایست همیشه نکته ها و تکنیک ها رو خیال بگیرین تا بتونین ازشون به کارگیری فرمایید.
حالا وقتش رسید که یه یه خصوصی ازین نکته های به درد بخور رو خاطر بگیریم که وقتمون رو با داده های متعدد لبریز نکنیم.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 166 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 0:12

طراحی سایت  

طراحي سايت 

همانگونه که گفته شد اچ تی ام ال یک زبان برنامه نویسی نیست. با این درحال حاضر اچ تی ام ال در کنار css و js هسته اصلی یک سایت را تشکیل میدهند.

بنابریان لهجه آرم گذای HTML هم دارای محدودیت ها و مزایایی می باشد. اما مزایا و معایب گویش HTML چه چیزی است؟ در شرایطی که این زبان دارای مشکلاتی است، چرا گویش شماره یک طراحی سایت به شمار می رود و تمام طراحان وبسایت بایستی از یادگیری html چه می باشد ابتدا کنند.

مزایای HTML :
قابلیت اجرا در تمام مرورگرها
یادگیری سهل و لذت‌بخش
متن باز و رایگان بودن
مخلوط سهل و آسان با لهجه‌های سمت سرور مثل php
معایب HTM :
نیاز به طراحی مستقل هر کاغذ به دلیل نبود قواعد منطقی برنامه نویسی
استاتیک بودن و وابستگی به زبان‌های سمت سرور برای تعامل با کاربر
ضعف در پشتیبانی از مرورگرهای کهن.
یادگرفتن HTML5
HTML5 بر پایه HTML درج شده و برای یادگیری HTML5 لازم نیست تا کلیه چیز را از در آغاز خاطر بگیرید و می توانید از اطلاعات قبلی خود نیز سود ببرید و فقط تغییرات آن را نسبت به نسخه قبلی HTML خاطر بگیرید و از امکانات تازه HTML5 استعمال کرده و لذت ببرید.

اگر قصد یادگیری HTML5 را دارید، همان طور که گفته شد پیش نیاز آن یادگیری HTML است.

در‌حالتی که شما بعنوان یک طراح تارنما و کد نویس حرفه ای کار می‌کنید و هنوز از نسخه ۴ استفاده می‌نمایید نادرست بزرگی را مرتکب می‌شوید زیرا اینک HTML5 یک گویش بی نقص بشمار میرود و تمام مرورگرها آن را پشتیبانی می‌نمایند، همچنین با توجه به نو بودن آن عصر کافی برای تسلط و رقابت با دیگرافراد را خواهید داشت البته در آینده و بعداز کلیه گیر شدن HTML5 ممکن است شما از رقبایتان عقب بمانید و زمان زیادی را برای جبران آن از دست بدهید.

آموزش HTML را می توانید با شرکت در طول های آموزش HTML (حضوری و آنلاین) مجتمع فنی آریا تهران نخست فرمایید.

آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران با سال های تجربه در مورد برگزاری کلاس های کامپیوتر و برنامه نویسی به یاور بهترین اساتید صاحب خانه برگزاری کلاس های HTML در محیطی آرام، حرفه ای به یاور بهترین امکانات آموزشی می‌باشد. شما با شرکت در طول آموزش اچ تی ام ال علاوه بر یادگیری و تلسط کامل بر زبان HTML می توانید مدرک بین المللی نیز دریافت فرمایید.

جمع بندی

HTML مخفف زبان آرم گذاری فرا متنی است (hyper text markup language).
HTML یک گویش برنامه نویسی نیست بلکه زبان علامت گذاری است.
HTML یک گویش برای تعریف‌و‌تمجید صفحه ها وب است که به وسیله مرورگرها به نمایش در خواهد آمد.
یک زبان نماد گذاری تیم ای از تگ ها میباشد.
HTML از تگ ها برای تعریف‌و‌تمجید صفحات وب استعمال می‌نماید.
تگ ها در اچ تی ام ال پذیرای صفات گوناگون و مقادیر مرتبط با آن ها می‌باشند.
یک فایل HTML باید دارای پسوند html. باشد.
یک فولدر HTML می تواند به وسیله یک ویرایشگر متنی معمولی ساخته شود.
هر کاغذ وب در واقع یک فایل HTML است و هر فایل HTML یک متن معمولی. ولی فایل .html به جای متن، از چند تگ HTML و محتوا تاسیس شده است.
اکثر سایت ها حاوی چند فایل HTML می باشند که به یکدیگر پیوند شده‌ و قابل ویرایش می باشند.
اچ تی ام ال اساس و بنیان طراجی صفحات وب می باشد، البته برای زیباسازی آن‌ ها باید از CSS بهره مند شد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 175 تاريخ : شنبه 17 خرداد 1399 ساعت: 21:09

طراحی سایت • یکی‌از مزایای بارز این اپلیکیشن سهولت در استعمال از آن میباشد ، به بیان دیگر متلب زبانی مفسر میباشد به سادگی می اقتدار یک برنامه را در باطن آن تولید و تصحیح نمود .

• مزیت دیگر این اپلیکیشن استقلال بستر قابل انعطاف افزاری آن می‌باشد . این عبارت بدین معناست که‌این اپلیکیشن بوسیله سیستم استدلال های گوناگونی همچون ویندوز ، لینوکس و مکینتاش پشتیبانی میگردد .
• وجود کتابخانه نیز جزء دیگر مزیت های این اپلیکیشن میباشد که کاربرد این اپلیکیشن را بسیار سهل و آسان خیس کرده است .
• ترسیم جداگانه از دستگاه و واسط گرافیکی استفاده کننده نیز دو گزینه از مهم‌ترین مزایای این اپلیکیشن محسوب میگردند .


معایب اپلیکیشن متلب :

• به علت تفسیری بودن لهجه اپلیکیشن ، نسبت به گویش های کامپایلری از سرعت زیر تری برخوردار می‌باشد . ولی این خلل با استعمال درست ساختار برنامه در متلب و به کارگیری کامپایلر اپلیکیشن متلب برای کامپایل برنامه آخری پیش از توزیع برنامه ، قابل حل هست .
• اختلال اساسی دیگر این اپلیکیشن این میباشد که یک نسخه برداری از matlab 5 تا 10 برابر از یک کامپایلر c گران‌قیمت خیس می‌باشد . از این رو برای کسب و عمل مقرون به صرفه وجود ندارد .

یادگرفتن متلب در طراحی وب نونگار _ نصیب دوم

 

امروزه تارنما های بخش اعظمی در فضای وب جان دار می‌باشند که مقالاتی در راستای فراگیری طراحی وب سایت و اشکال اپلیکیشن ها ارائه می‌دهند ، کمپانی ساخت سایت نونگار یکی سابق ترین و باسابقه ترین وبسایت ها در قضیه ساخت سایت و بهینه سازی وبسایت است که اخیرا مقالاتی در راستای فراگیری اشکال اپلیکیشن ها را ارائه میدهد . اپلیکیشن matlab یکی پر کاربرد ترین اپلیکیشن ها در مورد ریاضی و مهندسی میباشد . در واقع اپلیکیشن متلب محیطی جالب به یاور زبانی با سطح بالا می‌باشد که در آستانه طبق لهجه برنامه نویسی C توصعه یافت . عبارت متلب هم به معنای مکانی برای محاسبات عددی و هم به معنای لهجه برنامه نویسی هست که متشکل از دو واژه و کلمه matrix ( به معنای ماتریس ) و laboratory ( به معنای آزمایشگاه ) می‌باشد . در‌این اپلیکیشن عمل کردن با ماتریس ها بسیار بی آلایش است . اساسا کلیه داده ها در اپلیکیشن به طور یک ماتریس save می‌شوند . اپلیکیشن متلب امکاناتی از قبیل سهولت در عملیات محاسباتی ، ماتریسی و برقراری رابطه با اشکال گویش های برنامه نویسی را به استفاده کننده خواهد بخشید .


طیف کاربردی اپلیکیشن متلب :

این اپلیکیشن دربرگیرنده طیف کاربردی گسترده ی است . برخی از کاربرد های آن عبارتند از :
• پردازش و سیگنال عکس ها
• توسعه ارتباطات
• پباده سازی اشکال کنترلر ها
• اندازه گیری و تست
• تجزیه و ارزیابی و گونه سازی مالی
• زیست شناسی در حوزه محاسباتی
هم چنین یکی‌از مهم‌ترین تجهیزات مو جود درین اپلیکیشن این میباشد که می اقتدار اطراف آن را به یاری اضافه کردن toolbox برای اشکال هدف ها متفاوت توسعه بخشید .


برخی باکس ابزار های اپلیکیشن متلب :

علت محبوبیت این اپلیکیشن سهولت در به کار گیری از آن می‌باشد . هر ساله باکس ابزار های خاصی به وسیله شرکتهای مهندسی به‌این اپلیکیشن بیشتر می گردد ، بعضا از آن‌ها عبارت اند از :
• باکس ابزار در دست گرفتن matlab و ابزار های مهندسی در دست گرفتن
• باکس ابزار مخابرات matlab و ابزار های مهندسی مخابرات
• باکس ابزار محاسبات matlab و ابزار های محاسبات عددی

یادگرفتن کرل در ساخت سایت نونگار_قسمت 2

 

 

در بخش نخستین از یادگرفتن کرل در ساخت وب سایت نونگار با اپلیکیشن کرل و اطراف آن تا حدودی آشنا شدیم . اکنون به ادامه معرفی تک تک ابزار های مو جود درین اپلیکیشن می‌پردازیم .

4. ابزار roughen brush :
به امداد این ابزار میتوانید بخش بیرونی یک فریم را به طور دندانه دار در بیاورید .

ساخت سایت
5. ابزار free transform :
نحوه فعالیت این ابزار این چنین میباشد که در آستانه شکلی که قصد دارید زاویه های قرار گیری آن را در برگه تغییر‌و تحول دهید گزینش کنید و با به کارگیری از این ابزار میتوانید وضعیت قرار گیری آن را در برگه معلوم نمائید .

طراحی وب
6. ابزار crop:
برای حذف بخشی از فریم کشیده گردیده آیتم استعمال قرار میگیرد .

ساخت سایت
7.ابزار knife :
به خواسته برش صورت های پباده سازی گردیده گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد .

طراحی وب سایت
8. ابزار eraser :
برای تزکیه قسمت های کشیده گردیده آیتم استعمال قرار میگیرد .

طراحی وب
9. ابزار virtual segment delete :
از این ابزار نیز برای تزکیه قسمت های مختص به کار گیری میشود .

طراحی وب سایت
10. ابزار pan و zoom :
از این ابزار برای کوچک یا این که بزرگی یک منطقه استعمال می‌گردد . با به کار گیری از ابزار pan میتوانید فریم میانی برگه را تا حدودی جابه جا فرمایید .

ساخت سایت
11.ابزار freehand :
برای کشیدن خط آیتم استعمال قرار می‌گیرد .

ساخت سایت
12.ابزار point line :
کاربرد این ابزار بدین چهره میباشد که بوسیله آهنربایی که دارااست میتوانید خطوطی را به صورت تان طولانی تر فرمائید .


13. ابزار Bezier :
به وسیله آن میتوانید یک فریم را به طور آزاد ساخت فرمایید .


14. ابزار artistic media :
در‌این ابزار یک سری خودکار به طور پیش فرض جان دار می‌باشد ، استفاده کننده میتواند فریم را به طور آزاد ترسیم نماید و خودکار منتخب به جای خط جایگزین میگردد .


15. ابزار pen :
در راستای ترسیم خطوط گزینه استعمال قرار میگیرد .


16. ابزار b-spline :
به امداد نقاطی گه هنگام رسم در مشت استفاده کننده قرار می‌دهد ، می‌توانید کادری با انحنا لازم ساخت نمائید .


17. ابزار polyline :
به وسیله این ابزار می‌توانید کادری به طور دلخواه ترسیم نمائید و دو رمز آن را به یکدیگر وصل فرمائید تا به یک صورت تبدیل گردد .


18. ابزار point curve :
که بوسیله آن میتوانید در سه نقطه یک نیم دایره را ترسیم نمائید .

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 129 تاريخ : دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت: 19:52

طراحی سایت 

خصوصیت‌هایی که یک تارنما ساز و ابزار ساخت سایت خویش باید در دست داشته باشد چه چیزی است؟پیرو با تعدادی ویژگی آن ها آشنا گردید

سایت سازها روز سرازیر یکی متداول‌ترین، سریع‌ترین و ارزان‌ترین شیوه های ورود به دنیای آنلاین محسوب میشوند؛ البته به جهت وجود تنوع و گستردگی آیتم‌های پیش رو انتخاب شایسته ترین مثال ز آنان برای یک کاربر ممکن میباشد قدری مشقت بار به نظر رسد . 

هرمورد از این مثال‌ها ویژگی و وضعیت جذابی را ارائه می‌کنند البته پیش از گزینش آن باید بدانید که آیا این خصوصیت برای ایجاد سایتی که در حیث دارید موءثر است یا نه؛ و البته مهم‌ترین خصوصیت‌هایی که یک سایت ساز و ابزار طراحی سایت خویش می بایست در مشت داشته باشد چه می‌باشد؟ 
طراحی وب . کاربران جذب چیزهای خوشگل می گردند . طراحی زیبا و مطلوب می‌تواند به حضور شما در دنیای وب توان بخشد، خصوصاً در شرای قصد طراحی وب سایت‌های تجاری دارید . یک اینترنت‌تارنما دیده‌نواز بازدیدکنندگان را به خویش جلب می کند و تأثیر مثبتی بر آن ها خواهد داشت . تارنما سازی که گزینش میکنید بایستی اطراف و طرح قابل قبولی را برای اینترنت‌وبسایت شما مهیا نماید که در آن بتوانید لوگوی خود را قرار دهید . در عین در حال حاضر این وبسایت ساز باید بتواند با استفاده گوگل مپ و یا این که سایر نقشه‌ها موقعیت مکانی شمارا در اینترنت‌تارنما اکران دهد که‌این نکته برای اینترنت‌وب سایت‌های حوزه تجارت الکترونیک اهمیت بیشتری داراست . 
همخوانی با موبایل . وبسایت سازها بایستی بتوانند با طراحی ریسپانسیو خویش قابلیت و امکان مشاهده و دسترسی اینترنت‌تارنما بر روی تلفن‌های هم پا را مهیا سازند . اکران صحیح تصاویر و صفحات اینترنت‌وبسایت در ورژن‌های موبایل اهمیت زیادی داراست . 
صفحه ها تماس با ما . سایت ساز شما می بایست امکانی را فراهم سازد که بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی با شما ارتباط بگیرند و در بازه زمانی مراجعه به اینترنت‌تارنما پیغام‌های خویش را به شما ارسال نمایند . 
تجارت الکترونیک . یک اینترنت‌وبسایت کارآمد حوزه تجارت الکترونیک به شما اجازه می‌دهد تا محصول ها نو را در آن بیشتر نمائید و به این ترتیب تارنما ساز انتخابی شما نباید محدودیتی در قضیه اکران تعداد تولید ها در اینترنت‌تارنما قائل شود . 
آلبوم تصاویر و ویدیو . خوب خیس میباشد تارنما سازی را انتخاب فرمائید که قابلیت و امکان اکران تصاویر و ویدیوهای متعدد را در اینترنت‌تارنما و در انواع ورژن‌های گوشی، دسکتاپ و تبلت مهیا نماید . بارگزاری تصاویر در وب سایت می بایست میسر باشد . در عین حالا مطلوب میباشد تا قابلیت اشتراک‌گذاری مطالب در کانال‌های اجتماعی متفاوت نیز مهیا باشد . 
رئیس محتوای آسوده . به روزرسانی منظم مطالب اینترنت‌تارنما یکی مهم ترین عوامل جلب بازدیدکنندگان به اینترنت‌وب سایت میباشد . قابلیت و امکان مدیر محتوای سهل وآسان و عادی می‌تواند قضیه تولید محتوای خلاقانه و آپ دیت را برای مدیران اینترنت‌وب سایت تولید نماید . پس بنابراین وبسایت سازی را گزینش فرمایید که خصوصیت مدیر محتوای معمولی را در نظر گرفته باشد .

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 163 تاريخ : شنبه 10 خرداد 1399 ساعت: 16:39

طراحی سایت ساخت سایت وبلاگدهی با وردپرس ساخت سایت وبلاگدهی با وردپرس یکی خوشمزه ترین و جالبترین امکاناتی است که وردپرس در مشت شما قرار خواهد بخشید . در پیشگفتار برای استعمال ازطراحی وبسایت وردپرس که اون رو تبدیل به یک سرویس وبلاگدهی مشابه بلاگفا نمائید پایین ابزار جداگونه ای با تیتر WordPress MU بود که آن گاه از ارائه ورژن 3 وردپرس این ابزار در کنار وردپرس تلفیق شد و شما در هر دوران که شم فرمائید میتونید تا اینترنت وب سایت وردپرسی خودتون را به وضعیت شبکه تبدیل نمائید و آنگاه از آن از فعال کردن وردپرس شبکه کاربران در اینترنت سایت ثبت نام کرده و وبلاگ هایی برای خودشون به فیس ساب دامنه و یا ساب فولدر اخذ نمایند . نمونه های دوچندان موفقی نیز در زمینه وبلاگدهی با وردپرس وجود دارا میباشند که شمارا از طراحی تارنما با یک CMS منحصربه‌فرد غنی خواهند کرد .وب سایت خبری با وردپرس 16-

ساخت وب سایت خبری با وردپرس به عامل انعطاف پذیری و سئوی بالایی که وردپرس دارااست میتونید تا از اون برای نحوه اندازی انواع تارنما های خبری و تفریحی مبادرت نمائید و با قرار گیری در ابتدا حاصل موتورهای جستجو خیلی سریعتر نسبت به یک وب سایت ساز منحصربه‌فرد رشد و ترقی کنید . امروزه کمتر کسی رو می‌بینید که در حین روز به یکی‌از این وبسایت ها برای پیگیری خبرها روز مراجعه نکنه پس در شرای قصد دارید تا از وردپرس برای رویکرد اندازی وب سایت خبری استفاده فرمائید تعلل نکنید و همین هم اکنون با تنظیم قالب خبری مناسب که در پوسته های وردپرسی به وفور پیدا میشه تارنما خبری خودتون رو راه و روش اندازی نمائید و از امکاناتی که مانند چندنویسندگی، ساخت خبر نامه و… که برای هر سایت خبری مورد نیاز میباشند و در مشت شما قرار میده لذت ببرید .ساخت وب سایت پخش آنلاین فیلم و موسیقی با وردپرس همونطور که در ابتدا نیز اشاره کردم یکی از موضوع ها به کارگیری از وردپرس برای طراحی و روش اندازی وب سایت فروش تولیدات فیزیکی هستش بر همین پایه با استعمال از پلاگین های دیگه نیز میتونید تا اقدام به روش اندازی یک سایت برای پخش انلاین فیلم و موسیقی فرمائید و به صورت رایگاه و تجاری نسبت به ارائه اونها مبادرت نمایید تا کاربران با عضویت و تثبیت نام در وبسایت بتونند به اونها گوش داده و تماشا نمایند و خیلی راحت سوای نیاز به رد و بدل کردن محتوای چندرسانه‌ای از وبسایت شما به فیس آپ تو دیت به عمل گیری کنند .

تولید
وب
سایت یادگرفتن آنلاین با وردپرس 18-
ایجاد تارنما فراگیری آنلاین با وردپرس امروزه دیگه کمتر کسی حوصله اینو داره تا با طی کردن یک مسیر طولانی بره به آموزشگاهی که برای یادگیری حرفه خاصی اونو انتخاب کرده . بلکه میشینه تو خونه و خیلی سهل و آسان از روش سایتی که برای یادگرفتن آنلاین طراحی گردیده اقدام به یادگیری اون کلاسی که تثبیت نام کرده میکنه و در نهایت در شرایطی‌که این کلاس آموزشی طوری بود که برای ارائه گواهی نیاز به امتحان حضوری داشته باشه یک روز رو برای این فعالیت اختصاص بده اما این قابلیت نیز وجود داره تا آزمون رو به رخ آنلاین برگزار کنیم تا محصلای ما بتونند تا از همین نحوه در آزمون شرکت نمایند . برای تولید اینترنت وبسایت فراگیری آنلاین هم میتونید روی وردپرس حساب ویژه ای گشوده نمائید و با به کار گیری از پلاگین هایی که در دست شما قرار میده مبادرت به برگزاری انلاین کلاس های آموزشی کرده و در غایت یک آزمون آنلاین نیز برگزار نمایید تا کمپانی کنندگان بتونند بر اساس زمانبندی در اون شرکت نمایند .

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 158 تاريخ : چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت: 14:26

طراحی سایت ساخت وب سایت در دنیای برنامه نویسی کمی که پیش بروید با آغاز دورازشوخی‌تر کارها، نادر‌نادر سروکله‌ی اصطلاحی به نام گیت هاب پیدا می‌گردد! در صورتیکه می‌خواهید بدانید گیت‌ هاب چه چیزی است و چه کاربردی دارد؟ این نوشته‌ی‌علمی را مهمان ادمین تارنما باشید!

گیت هاب (GitHub) چه است؟
گیت هاب، مطرح ترین هاست برای میزبانی پروژه‌های توسعه و گسترش دهندگان به حساب می آید که به وسیله یک شرکت آمریکایی تاسیس شده است.
گیت هاب هم به صورت بدون‌پول برای پروژه‌های عمومی و هم بصورت پولی برای پرو‌ژه‌های تجاری قابل به کارگیری است.

هاست به چه معناست؟

هدف اصلی گیت هاب تولید محیطی برای کنترل ورژن و همکاری تیمی روی پرو‌ژه هاست.

در اختیار گرفتن ورژن در گیت‌هاب به وسیله گیت انجام میشود. درواقع گیت در گیت‌هاب یک سیستم در دست گرفتن ورژن (version control) است. همچنین کلمه و واژه‌ی هاب به مفاهیم شبکه اشاره دارد که همکاری تیمی و ساخت انشعاب در پروژه‌ها را معرفی می نماید.

سیستم version control چه می‌باشد؟
مطلقاً تجربه‌ کرده‌اید، در حین برنامه نویسی مبتلا اشتباهی شوید و آن لحظه بگویید کاش می‌شد پروژه را به شرایط پیشین برمی‌گرداندید!
گیت دقیقاً این قابلیت و امکان را برایتان مهیا کرده است. شما می‌توانید نسخه‌ی قبل پروژه را دریافت و فعال نمایید.

در واقع گیت میتواند پروژه‌ها را در ورژن‌های مختلف به صورت یک‌پارچه ذخیره کند.
درصورتی که پروژه‌ای متن باز باشد، بسط دهندگان دیگر میتوانند آن را دانلود کنند و تغییراتی را روی آن اعمال کنند. آن گاه پروژه را با ورژن جدید آپلود نمایند. گیت با نگهداری ورژن جدید و ورژن‌های پیشین امکانات مفیدی را برای بسط‌ی پروژه‌ها تولید می کند.

اصطلاحات رایج در گیت‌ هاب
معرفی اصطلاحات گیت هاب
Repository
fork
Pull Request
commit

Repository یا به اختصار Repo به معنای مخزن است. مخزن گیت هاب محیطی برای ذخیره سازی پروژه‌های بسط دهندگان است. در این مخزن می‌توان هر پوشه یا فایلی را با فرمت دلخواه تولید.

fork در فارسی به معنای شاخه یا انشعاب می باشد. با این قابلیت شما می‌توانید روی پروژه‌های متن باز موجود در گیت هاب کار نمایید. در شرایطی‌که پروژه‌ای از گذشته وجود داشته باشد، میتوانید از آن یک انشعاب دریافت و تغییراتی را روی آن اعمال فرمائید. آن گاه آن را به عنوان یک پروژه جدید منتشر فرمایید.

Pull Request یا درخواست ترکیب، قلب تپنده‌ی مشارکت در پروژه هاست. هنگامی استعمال می‌شود که شما از پروژه‌ی اصلی یک شاخه دریافت و درآن تغییراتی اعمال کرده‌اید. حال با امداد Pull Request می توانید به شخص اصلی تولید کننده‌ی پروژه، درخواست بدهید تغییرات شمارا در پروژه‌ی اصلی اعمال کند.

به هر تغییری در گیت‌هاب یک commit می گویند.

از گیت هاب طولانی تر بدانید…
گیت‌هاب یک شبکه‌ی اجتماعی نیز به حساب می آید. بدین ترتیب امکاناتی همچون Follow کردن کاربران، امکان نظر دادن و لایک را فراهم کرده است.
در سال ۲۰۱۷ گیت‌هاب با داشتن نسبتاًً ۲۰ میلیون کاربر و ۵۷ میلیون مخزن، به عنوان اصلی ترین میزبان کد مرجع، در دانا شناخته شد.
در سال ۲۰۱۹ گیت‌هاب با ارسال ایمیلی به کاربران ایرانی از محدود شدن دسترسی آن‌ها به گیت‌هاب خبر اعطا کرد. اما با ایجاد اکانت با آی پی غیر ایرانی نیز می‌توان همچنان از خدمات آن بهره برد.
گیت‌هاب با داشتن امکان‌های متفاوت، برای مدیریت پروژه، مدیریت مجموعه، تقسیم عمل و اشتراک گذاری نتایج، ابزار مناسبی به حساب می آید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web02 بازدید : 214 تاريخ : سه شنبه 6 خرداد 1399 ساعت: 1:52

طراحی سایت کانال های مجازی مثل اینستاگرام و تلگرام تاثیر اکثری در کسب و شغل های سرزمین داراست، به همین برهان با ارتقاء به کار گیری از این کانال ها و سرویس ها آن‌ها کمپانی رایا پارس با داشتن مثال های خوب و قادر در این مورد از مشورت تا پیاده سازی در کنار شماست.

ساخت سایت ارائه سرویس ها اینستاگرام که مشتمل بر خدماتی زیرا (ارتقا لایک، فالوور، کامنت، ویو، ویو استوری و ...) است و همینطور ارائه سرویس ها برای کانال اجتماعی زیرا تلگرام مثل ارتقاء ویو و ممبر شبکه بصورت به طور کامل تخصصی و ماهر به وسیله کمپانی رایا پارس به انجام می‌رسد. 

طراحی وب سایت ارائه سرویس ها اینستاگرام به چه چهره میباشد؟
طراحی وب سایت های سرویس ها اینستاگرام به دو چهره در کمپانی رایا پارس انجام می‌گیرد :

1-بصورت دستی

2-بصورت خودکار

ساخت سایت ارائه سرویس ها اینستاگرام بصورت دستی به چه فیس میباشد؟

در‌این شیوه همگی سرویس ها اینستاگرام مثل ارتقاء لایک، فالوور، کامنت، ویو، ویو استوری و ... روی تارنما پیاده سازی شده‌است و کلیه بها ها بوسیله خودتان مدیر خواهد شد. استفاده کننده بعد از تثبیت پیشنهاد لایک و... در وب سایت شما سفارشش می بایست بصورت دستی از هر شرکتی که پنل تهیه و تنظیم نموده اید مبادرت به تثبیت پیشنهاد استفاده کننده کنید؛ در واقع شما با هزینه کمتر، از کمپانی ارائه دهنده سرویس ها اینستاگرام نمایندگی گرفته و در سایت خویش همین سرویس ها را با قیمتی فراتر بفروش می‌رسانید.

مزیت این طریق:

قابلیت همیاری هم زمان با تعدادی کمپانی ارائه سرویس ها اینستاگرام

ارزش تمام گردیده برای شما از شرایط خود کار یا این که خودکار کمتر میباشد.

هر وقت که بخواهید می‌توانید کمپانی منبع را تغییر تحول دهید.

هزینه ساخت سایت سرویس ها اینستاگرام در‌این شیوه به مراتب کمتر است.

هزینه پباده سازی این مدل وبسایت به نسبت به وبسایت خودکار کمتر هست.

به راحتی قابل ارتقا میباشد.

ساخت وب سایت ارائه سرویس ها اینستاگرام

طراحی وب سایت سرویس ها اینستاگرام بصورت خودکار
این مدل وبسایت همه سرویس ها اینستاگرام را بصورت خودکار انجام می دهد و هر عصر از شبانه روز یوزرها تارنما شما با پرداخت هزینه خدمت، فورا خدمت متبوع استفاده کننده آغاز می شود. این تارنما تنها از شرکت ها قابل تنظیم میباشد که سرویس ها API را ارائه می‌دهند؛ و سوای وجود API راه‌اندازی تارنما اتومات قابلیت پذیر وجود ندارد.

مزیت این طریق:

آغاز سرویس ها دهی فورا بعداز پرداخت

فارغ از نیاز به باز نگری توصیه های تثبیت گردیده

 

توصیه کمپانی رایا پارس به شما

بصورت کلی تمام مزایایی که در شرایط دستی موجود هست از معایب موقعیت اتومات اکانت می شود؛ تجربه تعدادی ساله کمپانی رایا پارس نشان داده میباشد که موقعیت دستی بیشترین بازدهی را داراست. چون بالاترین سوددهی را هم دارا می باشد.

امکاناتی که در فیس توصیه ساخت سایت ارائه سرویس ها اینستاگرام به وسیله کمپانی رایا پارس ارائه می شود:

تثبیت آنی دامنه به نام خودتان
تثبیت آنی سرور (هاست) به نام خودتان
رعایت اصول seo وبسایت و seo وب سایت
پشتیبانی مادام العمر، بصورت تماماً بدون پول
سیستم پشتیبانی آنلاین ، واتس اپ ، ارتباط تلفنی و نشانی اینترنتی
مشورت بدون‌پول در موضوع ارتقا در آمد های شما
معرفی شایسته ترین موسسات ارائه دهنده نمایندگی سرویس ها اینستاگرام
داده ها پکیج ها را می توانید در برگه طراحی وب ملاحظه کنید

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 115 تاريخ : پنجشنبه 1 خرداد 1399 ساعت: 4:56